söndag 9 januari 2011

Viktväktarna



Nu har jag slagit till & blivit medlem i viktväktarna igen. De har ett speciellt program när man ammar eftersom man behöver äta ordentligt då. November 2009 började jag sist och slutade i mars 2010 när jag fick veta att jag va gravid. Jag hade gått ner 14 kg sen gick jag upp 20 kg pga graviditeten och har nu 5 kg kvar till startvikten men sen ska ytterligare lite bort är förhoppningen. Så Filippa & jag tog en längre promenad bort till Willys och handla in diverse som behövs i veckan så vi kan laga all VV mat. Kul! Robin hakar på, han räknar inte ponits osv men äter samma mat som mig så det är skönt.

Vi har haft en slappar helg, lite shopping på Ikea, nytt soffbord & matta vilket va välbehövligt. I veckan nu är det inte så mkt planerat. Imorgon ska vi göra hörseltest på Filippa, Onsdag ska Filippa & jag umgås med Therese och lilla Wille och till helgen åker Robin bort.

Nej nu ska vi kolla på The Pacific som jag köpte i lördags till Robin.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar