måndag 14 juni 2010

Stuvade makaroner

Kommer hem från jobbet och Robin har som oftast maten står färdig. Idag enligt mina önskemål stuvademakaroner & falukorv. Stuvademakaroner har jag inte ätit på flera år men nu är jag sugen på det titt som tätt. Alla mejeriprodukter är hett eftertraktade av mig nu.

Jag har nu fixat så att ni kan lämna kommentarer på bloggen utan att vara medlem eller ha något konto.

Vi har beställt barnvagn nu en Teutonia Spirit S3, svart är beställd. Vi gick in på barnens hus här i Gävle och kollade in alla vagnar och vilken som kändes bäst utan att kolla på prislapparna.Båda fastnade för Teutonian, oturligt nog va det mer eller mindre den dyraste men vi känner att det känns värt några extra tusenlappar för att få den vi verkligen vill ha. I slutet på Aug början på Sep kommer den komma hit men vi hämtar den nog inte förrns i slutet på Oktober.






4 kommentarer:

  1. BRA KÖP!! Vi hade precis den där o e grymt nöjda!! Hur smidig somhelst o snygg!=) dok typ omöjlig i vinter som d va i vintras när dom i te hann ploga och känns lite lätt vickig nu när han e större o sitter i sittvagnen o gungar. Men man kan i sin vildaste fantasi inte förstå hur folk kan ha en fyrhjulig titanic när man testat detta underverk!=) hoppas ni oxå blir nöjda! O hoppas du mår bra! Fan va kul!! Grattis igen=) kraam Frida

    SvaraRadera
  2. Vad roligt att läsa och kunna följa med hur det går för er! Hoppas vi ses snart. Kram, Malin

    SvaraRadera
  3. Kommer hänga med i vad som händer här, så himla kul att du bloggar nu! :-)

    Är ledig ganska mycket i sommar så jag kommer gärna och hälsar på när du har tid.

    Stor KRAM Anna

    SvaraRadera
  4. Haha, lyx mamma bettina ;)
    yo go girl =)

    SvaraRadera