tisdag 15 juni 2010

Urinvägsinfektion

Har vart tillbaka på vårdcentralen idag & de kan inte se några bakterier så jag blir inte behandlad för urinvägsinfektion. Tydligen är medicinen jag åt för tre veckor sen en tung medicin som man inte skriver ut i sverige längre. Känns tryggt men i Mexico tyckte de att den passade utmärkt om man var gravid.

Sitter på jobbet och fryser häcken av mig, det är sjukligt kallt. Väldigt lungt så jag roar mig med att planera in en liten utflykt till Stockholm för mig & Robin på semestern. Tänkte att vi skulle bo en natt på Sheraton det kan va mysigt. Passa på att bara vara vi nu när vi kan :) 21 Augusti är det dessutom inplanerat en trip till Ullared. Vi har bokat stuga så det blir en övernattning. Tanken är att vi då ska kunna handla mkt till mini och även till oss själva. Brukar bli en hel del onödigt men kul är det. Robins mamma,Tobbe & Tove hakar på och eventuellt hans pappa med familj. Man är sugen på att köpa allt nu men jag ska hålla mig tills slutet på sommaren iaf. Robin har gjort sitt första inköp och det blev en body i strl. 56 Manchester United haha.

Nej nu ska jag & Anna-Karin njuta av hallonmuffins med glasyr som vi har blivit mutade med av leverantörer. Haha sånt gillas.

2 kommentarer:

  1. haha, satt precis och funderade på en natt på sheraton jag me :) Har också muffins här att smaska på :)
    Bra att du fixat så att även jag kan lämna kommentar!!
    Puss och kram Therese

    SvaraRadera
  2. Jag älskar din nya blogg, honey! underbart att kunna följa dig, och vet du vad? Jag har börjat blogga jag med, sådär som du vill att jag ska. Lite vardags så du kan läsa om det :)

    SvaraRadera