söndag 10 oktober 2010

Ännu en helg som flugit förbi

I fredags var jag ledig & då kom Therese & lilla Wilson på besök. Vi fikade & pratade och skrattade åt den lilla sötnöten. Blev lite städning med innan jag fick slänge mig i soffan och slöa.

Igår kom det hit ett helt gäng med gammla pluggkompisar till Robin så det blev fullfart. Killarna hade sin årlia bouleturnering eller petanque som de nu säger att det heter.
Vinnar laget. lag oskägg









På kvällen käkade vi på Lams Terass som är en Thailändskrestaurang som ligger ett stenkast från oss. Super mysig restaurang & bra priser. Jag lyxade till det & bjöd Robin på middagen. :)Grabbarna rullade vidare till något uteställe medans jag & Malin gick hem och pratade och slötittade på Tv. En lyckad kväll. Malin gick och la sig vid ett tiden & tanken va att jag med skulle sova men det slutade med att jag somnade runt 05:00. En vild bebis, halsbränna och rejält med krypningar i ena benet gjorde det omöjligt att sova. Fick gå upp flera ggr och promenera runt i lägenheten då känns nämligen inte krypningarna. Hoppas detta end. var något tillfälligt då jag verkligen behöver min sömn för att orka jobba.
Imorgon åker Robin på 4-dagars kurs i Stockholm. Kommer bli tomt här hemma och framförallt jobbigt att sova själv jag är ju något så fruktansvärt mörkrädd. Tur att jag har mini som sällskap :)51 dagar kvar till BF.
30 November är beräknat så nu kan alla få gissa på ett datum så får vi se vem som har rätt. Skriv en kommentar så gör vi en sån festlig lista. jag vet att jag är väldigt optimistisk i min gissningen men jag tror att om jag tror tillräckligt mkt på det så :)

19 November-Bettina
27 November-Robin
6 December- Mamma

Bjuder på en tjockisbild från i Onsdags.

8 kommentarer:

  1. Jag tror bebisen kommer 1 december :)

    SvaraRadera
  2. 28 november tror jag!

    SvaraRadera
  3. Jag tror den 5/12 :)
    Tro mig, inget funkar för att få ut bebbe innan....jag provade ALLT...haha

    SvaraRadera
  4. Mattias gissar oxå 19:e november. Jag gissar att mini tittar ut den 23:e november! :)

    SvaraRadera
  5. Jag tror den 2 december, 2 dagar över tiden.

    Ska bli kul att ses i helgen.

    SvaraRadera
  6. Jag skulle vilja säga den 27:e Nov.
    Men eftersom Robin tagit den dagen tänker jag vända på handen helt och säga 13 Dec.

    SvaraRadera
  7. JAG HAR ÆNDRAT MIG, jag tror på 11 Dec.

    11 December är mitt slut giltiga svar =)

    LOVE <3

    SvaraRadera
  8. 8 december! (enligt statistik så är 8 dagar det "vanligaste" att gå över) Och det funkade ju med Thristan, så va fan. 8 december!

    SvaraRadera