lördag 11 september 2010

Helg


Denna helg har vi inte mycket planerat vilket är skönt med tanke på att vi sen är fullbokade fram till November. Har vart runt på massa ställen och kollat in golv idag slutade med att vi slog till på ett mörkt ek golv på Bygg Max. Nästa helg kommer min kära mor & far & hjälper oss (robin) med detta. Ska även fixa till fonsväggen o sovrummet som är mörkröd med massa hål i från förra ägarna. Måla är enklast men jag har hittat en super fin mönstadtapet så jag ska nog dela lite med Tobbe & se om han ha rlust att tapetsera väggen när Robins familjer kommer upp i Oktober. Då ska det även byggas skötbord, spännande! När allt detta är klart i slutet på Oktober känns det som vi kan fixa ordning med spjälsäng,byrå och allt för mini och börja vara redo.

En bild från i Onsdags vi gick då in i vecka 29



De två senaste dagarna har mini vart ganska lugn & igår när jag låg i soffan kände jag ingenting på lääänge vilket inte är så konstigt om h*n sover eller så man direkt börjar man noja sig och börjar buffa på magen & till sist blev det fart så då kan man lugna sig igen. På torsdag ska jag till min barnmorska igen hoppas vi får veta hur det blir med föräldragrupp oså då. På tisdag ska vi även på informationsträff med försäkringskassan ang. föräldrapenningen vilket är en hel djungel.

Första veckan avklarad av jobb efter semestern. Gått finfint och riktigt kul.
En bild på hyllan vi satte upp under semestern med en tom hylla som jag inte vet ännu vad som ska bli där.

4 kommentarer:

  1. Oh vad fin du är gumman! :) Och oj vad jag längtar efter att få se vad det är för liten krabat som ligger där inne och myser. Hörde allt att din mamma skulle åka på lite fönstertvättning när de kommer upp också, kanon enligt mig. Det är sånt man ska utnyttja dom till. Och den tomma hyllan, den kan väl stå tom och vänta på ett första kort av bebisen kanske? Puss på er! <3

    SvaraRadera
  2. Ååå du är så fin hjärtat mitt. Vilken underbar mage. Saknar dig massor ska du veta, skulle vilja vara med varje sekund med dig och magen.
    ses snart hjärtat <3

    SvaraRadera
  3. Vackra du. Din mage klär dig, den är så fin! <3 Härligt att familjerna kommer upp, vi får ta en helg när vi också kommer upp! Vore mys innan bebis kommer, och ni får annat än oss att passa upp på ;) Kärlek

    SvaraRadera