tisdag 28 september 2010

Världens bästa sambo


Robin är bara för söt. Imorse gick jag upp för att fixa mig till jobbet innan åtta. När jag kommer ut har Robin plcokat fram frukosten & tänt ljus trots att han har sovmorgon. Tur att man har en sån underbar sambo som ställer upp i vått & torrt.
Lika trött idag & trodde ett tag att jag skelle få gå ehm från jobbet för jag är så sjukt trött att jag mår illa. Har börjat med järntabletterna nu & hoppas att det kan hjälpa.

Elin: Tack för tipset om jackan ska kolla in det direkt imorgon på lunchen! Då är det snart dags för en liten bebis för dig med :) Spännande. Hör av dig om du har lust att ta en fika eller något. Alltid kul att prata med någon i samma sits.

Nu ska jag ta ett bad & läsa en föräldratidning innan jag däckar i sängen. Jag skulle gärna se nya GossipGirl avsnittet men ja orkar inte sängen lockar mer. Robin jobbar kväll idag & imorgon så han är inte hemma före tio. Ganska trist när han jobbar kväll mycket mysigare när han är hemma. Men dessa dagar kvittar det kanske jag är inget vidare sällskap.

Det mesta är inhandlat men lite står kvar på listan innan mini kan anlända. Barnvagnen finns nu på barnenshus & ska betalas & hämtas ut. Detta är den stösta utgiften av alla men värt att få en sån fin vagn. Jag tror vi ska hämta den i början på November om robin går med på det haha jag vill ha den hemma lite och fixa med.
Mer på inköpslistan är:

Spjälsängsskydd
Täcke spjälsäng
Lakan spjälsäng
Nässug
Ytterligare två bäddset till spjälsängen
Byrå (till alla bebiskläder)

På önskelistan står ett babygym :)
Som sagt en hel del kvar så min plan är att i början på November ska allt vara klart.

1 kommentar:

  1. Skulle vara jätte mysigt med en fika. Men jag ligger hemma sjukskriven med foglossning :( Blir inte många timmar från soffan om dagarna. Ska bli kul att följa dig på bloggen och se vem av oss som får först :)
    Kram Elin

    SvaraRadera