måndag 27 september 2010

Tröttast

Jag är så sjukt trött igen. Det är som att ständigt vara i ett halvvaket tillstånd. Detta tillstånd höll i sig ett par veckor i våras och jag har lixom förträngt hur trött jag va då..nu är det tillbaka. All min energi går åt till att hålla på fokus på jobbet sen hem äta något snabbt laga mat finns inte på kartan när jag är kväll sen stupa säng. Dock bör jag försöka hålla mig halvvaken till nio iaf så jag kan sova hela natten sen. Men det är väl något som hör till :)64 av 280 dagar kvar..det närmar sig sakta men säkert. Något jag sr fram mot är 20 Oktober då ska vi på en rundvandrig/information på BB här i Gävle. Känns lyxigt att i princip ha gångavstånd till BB (nu är man förmodligen inte i skick att gå men ändå nära) hade vi bott i kholm är det ca: 40 min bilfärd till närmsta BB.

Hade beställt lite kläder från HM som kom idag..super fint. en jacka hade jag med beställt har inte hittat någon jag kan ha...den passade men va sjukt ful. Ha en ful jacka eller klara sig utan? Jag ser verkligen ut som ett mumintroll....

Har haft en bra helg hemma i kholm. Umgåtts med syster & vart på 75-års kalas i Flen. Det va sista gången vi kommer och är två..sen kommer vi vara tre. Kommer he besök här alla helger fram över i princip så det är trevligt men skönt att vi slipper åka massa.

1 kommentar:

  1. hej hej! hittade in på din blogg för ett tag sen. jag bor oxå i gävle och är gravid med en liten som väntas titta ut den 28/11!
    har oxå haft jätte problem med att hitta en jacka, har blivit så stor! ville inte lägga ut en massa pengar på en jacka som jag inte kan använda sen heller. men så tittade jag in på Vila och hittade en toppen jacka som jag kunde ha i min vanliga strl. den är a-linje formad och grön, toppen fin!
    tänkte bara jag skulle tipsa dig om den :)
    ha en fin dag
    Elin

    SvaraRadera