tisdag 7 september 2010

Fotboll

Fotboll på tbv & det är helt okej för det är Sverige som spelar annars är jag måttligt intresserad.

I helgen va vi hemma i kholm. Riktigt trevligt. VI hann med ett middags-stop i Nyköping hos Rödis & Malin på vägen hem.Fredagen va lugn träffade Maddis för lunch/fika och en massa snack det gillas. I Lördags va det kalas hos fina Linda. Mycket gott & väldigt trevligt. I söndags svängde Robin & jag förbi Hanna,Emil och barnen. Vi hade fikamys & robin fick spendera mesta tiden i Thristans rum som så gulligt hade parkerat fram alla sina bilar då han vet att Robin gillar hans bilar då de har lekt hemma hos Linda tidigare.

Det är fullt ös i magen känns speciellt på jobbet när jag sitter still vid datorn eller när jag lägger mig på kvällen. Igår låg Robin med huvudet på magen och fick sig en riktig känga i skallen. Imorgon går vi in i vecka 29. 84 dagar kvar till beräknad förlossning. Ja det går så fort man hinner knappt med att njuta men samtidigt som man vill att tiden ska stå stilla vill man att det ska gå i turbofart.
Vi har det mesta inhandlat nu lite saker som saknas men lite måste väl sparas med till slutet.

Nej nu duschen.

Pussehej

1 kommentar: