söndag 12 september 2010

F1

Nu är det snart dags att bänka sig i soffan för lite F1, robins & mitt gemensamma söndags nöje. Min favorit Button startar dessutom 2:a.

Vi har vart en sväng ner på stan idag & köpte diverse småplock, bla kartonger där jag ska packa ner lite böcker. Robin har för ett år sedan ungefär plockat upp massor av hans skolböcker som han tycker är kul att ha framme som minne...hum...nu åker de bort igen har inte sett honom titta i dem en endaste gång. Jag har dessutom samlat på mig mkt pocket under de senaste två åren och även om man vill så går det inte att ha allt framme tar för mkt plats och dammar.

Köpte 2 pyjamasar till mini så här söta:


Haft en vilde i magen under natten så det finns en risk att jag slummrar lite under racet nu..som vanlgit haha

En gammal vän Alexander gör en fantastiskresa med 2 kompisar från Nordkap till kapstaden på Motorcykel & samlar in pengar till SOS barnbyar. Kolla in här där man kan följa grabbarna:
http://www.lautakoski.se/blogg/

3 kommentarer: