måndag 4 oktober 2010

Ny telefon

Idag har jag skaffat mig en ny mobil. Har haft min i 1,5 år och egentligen är det inget fel på den & egentligen har jag inte behova av en ny men det är ju roligt med :) Förlängde abonemanget så då är det ju som hittat. Jag tyckte jag va värd det :)


Mina höfter har verkligen börjat säga ifrån och börjats kännas ordentligt nu. Men jag tror att jag har det ganska lindrigt jämfört med många andra & anledningen är ju för att mini ska komma ut lättare sen. Idag har jag bestämt mig för att jobba sista dagen 5 November. Alltså 5 jobbveckor kvar med denna. Jag hade fudneringar på att jobba ytterligare en vecka men nu har jag bestämt mig hade mer semesterdagar än väntat så det är lika bra att utnyttja dessa. vad jag ska göra hemma där är oklart men förhoppningsvis har jag lite vänner som kommer på besök. Så nu är det bara att skicka in om föräldra dagarna med så pengarna rullar in som de ska sen.

På fredag kommer Therese & lilla Wilson på besök, ska bli mkt trevligt va ett tag sen vi sågs nu och den lilla guldklimpe har säkert växt massor.

Nej nu ska jag kolla lite tv & invänta Robin som är & tränar innebandy.

2 kommentarer:

  1. Viii ska komma upp! (dock inte efter sista arbetsdagen) Men det ska bli väldigt kul i alla fall, vi ser framemot det båda två! <3

    SvaraRadera
  2. Vad kul, vi har samma nya mobil :) De kan vi ju experimentera med i helgen... Ska bli roligt att ses.

    SvaraRadera