söndag 3 oktober 2010

Shopping

Skön söndag. Vid lunch gav vi oss iväg till Ikea för att inhandla en byrå för minis alla små kläder & diverse saker. Slog till på en Malm som vi har i hellen fast lite mindre & vit. Robin håller på förfullt med att få ihop det hela. Vi har även inhandlat halkskydd till badkaret då jag mer än 1 gång hållt på att slå ihjäl mig, man är lixom inte så smidig i och ur badet längre. Täcke till mini är inhandlat & likaså spjälsängsskydd. Slog till på ett super sött bäddset med mumin också men tror fortfarande vi kommer behöva minst ett till att ha & byta med.


Plockade fram alla bebiskläder vi har för att kolla igeneon vad vi har & i vilka storlekar. Enfärgade bodys & byxor i strl 56 behövs några par till sen tror jag vi klarar oss bra till att börja med. Man vill inte handla för mkt neutralt utan shoppa loss lite mer när man vet vem det är som bor i magen. Onekligen inte svårt att göra av med pengar på mini & mer lär det bli.


Igår va det jobb & sedan middag med arbetskamraterna riktigt trevligt. Jobbar 4 dagar nu sen blir det långledig helg vilket ska bli skönt. Blir besök i helgen av gammla klasskompisar till robin så det kan bli ganska livat misstänker jag.
Denna kväll har vi ätit tacos & nu ska jag ta mig ett bad innan det är ensam mamma söker & senare filmtime. Mys!

1 kommentar:

  1. Vi gjorde exakt samma sak (gick igenom kläderna) för att inse att tankesättet "De växer snabbt så vi ska akta oss för strlk 50-56 lite" hade tagit över.

    Vi hade i princip bara strlk 62-74 och (max) 3 plagg i strlk 50 och 5 i strlk 56 så nu blir det att handla lite kläder så att han faktiskt kan ha när han väljer att komma ut hehe.

    SvaraRadera