lördag 19 juni 2010

TV hela dagen

Sovmorgon till tio idag. Robin gick upp vid sju för då va han pigg. Konstig kille :)
Vädret verkade lite osäkert så vi slopade att åka till Ockelbo. Så här i efterhand kan det ha vet fel beslut då vädret höll sig på den bra sidan hela dagen. Dock va det väldigt skönt att spendera dagen hemma utan att göra något speciellt. Robin gick iväg en sväng på stan klippte sig & hyrde en film och spelade sen en match i Frisbeegolf med en gammal jobbarkompis. Jag va kvar här hemma och kollade på Vickan när hon fick sin prins av folket. Ett riktigt fint & pampigt bröllop. Men hade hon inte en liten tråkig klänning?Hur som helst är jag för monarki, jag tycker de representerar Sverige på bästa tänkbara sätt.

Vi har kollat in den hyrda filmen vägen. Ganska bra men obehaglig på sina ställen. Jag har plockat & städtat lite under dagen men Robin behandlar mig som en porslinsdocka och tycker mest att jag sak ligga still och inte lyfta ett finger. Jag har börjar få krypningar i benen vilket är väldigt obehagligt jag vet inte vad jag ska ta mig till blir tokig.

Nu sitter Robin med en whiskey och njuter av fotbolls-vm Danmark-Kamerum är det visst. Jag funderar på att pallra mig ut en sväng på promenix då det fortfarande är ljust kan va skönt att komma ut en liten sväng bara.

1 kommentar:

  1. jag röstar på Robin.
    gillar att han behandlar dig som den prinsessan du är ;)

    SvaraRadera