onsdag 23 juni 2010

Midsommar i Katrineholm

Nu känner jag mini sprattla runt varje dag då & då vilket är super mysigt. Igår kväll när jag gick och la mig levde h*n runt som aldrig förr och det kändes väldigt tydligt. Skrek efter Robin så fick han känna sin första buff från mini. Spännande när det händer lite nya saker. Jag vet inte exakt vilken vecka jag är i nu v. 17 eller 18 vi får se efter den 8 Juli har fått lite olika bud innan. Ska bli skönt att veta så man kan följa exakt vad som händer. Nu är bebis mellan 10-15 cm lång. Pyret!


Imorgon börjar jag jobba 12:00 ska iväg och snygga till naglarna innan dess välbehövligt då det va 6 veckor sist normalt går jag var 4:e vecka men nu har hon haft semester. Sen bär det va mot katrineholm vid fyra eller fem hoppas vi på. Midsommarafton ska spenderas i en sommarstuga men en hel hög av människor från Robins umgängeskrets, sillunch,lekar & grillning. Lördagen ska spenderas ute vid Tisnaren (tror jag) i Marys stuga med de bästa. Blir runt 10 personer så det ska bli super mysigt att äta gott & umgås. Glass & jordgubbsansvariga har jag och Robin blivit. Det ska vi nog klara av :) På söndag ska vi till Flen för att träffa lite släkt till Robin & goa vänner. Lunch hos Hanna & Mattias sen ska vi kolla in Vigges & Sofia nya lägenhet. Risken att vi träffar lite fler från Robins flens-släkt är överhängande då de brukar dyka upp när man är på besök vilket bara är roligt det är så sällan vi kan åka dit.


Fullspäckat schema för oss med andra ord :)


3 kommentarer:

  1. Vad häftigt att du kan känna den lilla redan!

    SvaraRadera
  2. Wow! Kan du redan känna bebisens rörelser!? Häftigt! :)

    Ni är sååå välkomna på söndag, ska bli jätteroligt! Kram

    SvaraRadera
  3. Jag vill känna mini sprattla, och efter som jag bestämt att det är en hon så får hon allt visa mig vad hon kan på lördag vid tisnaren ;)
    LOVE YOU

    SvaraRadera