fredag 18 juni 2010

Ledig dag

Sovmorgon till 10:00. Super skönt speciellt eftersom det regnade ute. Har haft en lugn dag, cyklade ner på stan & lunchade med Robin sen har jag bakat mockarutor. Tror det är första gången jag gör det?! Är min syster som är expert på bakning. Vi får se hur det blev. Nu ska jag lägga mig på soffan och läsa en gravid-tidning jag köpte, man kan aldrig veta för mycket haha
Ikväll vankas det hemgjord pizza. Mums!

När jag va nere på stan köpte jag mig även en ny klänning till midsommar. Hittade en fin på mamma-avdelningen på H&M. Hem till Kholm nästa helg för att umgså med vänner, härligt!

Imorgon är det dags för det omtalade bröllopet. Jag hoppas på bra väder då åker jag och Robin nog till Ockelbo som ligger 30 min bort. Daniel är uppväxt där & hans familj & släkt bor där så man ställer till med stor fest där. Picknick,tårta och en massa underhållning. En stor scen med direktsändningen från cermonin. Jag tror det kan vara mysigt att sitta där på en filt med picknick bara vädret blir på topp annars blir det framför tv:n. Annars har vi inte mycket planer för helgen det blir lungt som barnmorskan sagt.

1 kommentar:

  1. Haha, svenska patrioten babe =)
    Kolla åt mig mig, jag jobbar.. =(

    Ses snart socker <3

    SvaraRadera