fredag 4 juni 2010

Tillökning

I November är det dags för tillökning i familjen Johansson/Persson.
Jag har vart så dålig på att blogga i min förra blogg och har länge tänkt att när jag blir gravid ska jag börja skriva på allvar. Dels för att jag älskar att läsa andra gravid-bloggar och dels för att alla nära & kära där hemma ska kunna följa med i allt som händer.

Vecka 15 är det denna vecka. Tiden går så snabbt nu. När vi fick veta det själva var vi i vecka 3 eller 4. En glad överaskning & det tog mig några dagar att smälta. Sedan berättade vi snabbt för våra familjer eftersom vi inte träffas så himmla ofta och det kändes att man ville ta det när vi sågs och inte på telefon. Det blev enbart positiva reaktioner & alla är glada och förväntansfulla.

Jag har under hela tiden mått bra bortsett från lite trötthet men det känns som jag haft god tur.
17 Juni ska vi på ultraljud och det ska bli jätte spännande att se vad det är för en liten i magen.

Jag har ju hafy turen att se mini redan då vi av olika anledningar fått göra vul tidigare varav ett i Mexico. Det känns skönt att vi har passerat vecka 12 då 90% av missfallen sker innan dess men jag är medveten om att det fortfarande kan hända saker men vi håller tummarna för att allt går vägen.

Imorgon åker jag och syrran till Samos och det ska bli super mysigt. En veckas slappande,sol,bad & god mat.

Så ni får ha överseende med att det blir en blogglös vecka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar