måndag 21 juni 2010

Ny vecka

Soligt väder & jag sitter inne på jobbet. Helt okej om vi hade haft lite mer att göra. Brukar dra igång som mest efter midsommar & då är det främst sista minuten som gäller.

En lugn helg har det vart för Robin & mig vilket har vart super skönt. Igår va vi en sväng till Ikea och köpte mörkläggningsgardinen och en taklampa. Gardinen sitter fint upp även lampan men den får vi inte att fungera haha så en elektriker efterlyses. Får se till att få en pappa på besök snart kanske. Dammade & städade toaletten igår med vilket slutade med en rygg som värkte. Robin tyckte att jag hade överansträngt mig men jag kan inte ligga i soffan & rullar tummarna till December.

Man börjar längta så himmla mycket nu & det känns som tiden går på tok för sakta. Ska försöka njuta & ta vara på tiden.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar