tisdag 29 juni 2010

Midsommar 2010

















Snygg midsommarkrans? Haha








Vi har haft en underbar helg hemma i Katrineholm. Bilderna ligger i fel ordning så börjar med söndag och sen går det tillbaka. Kom hem i Torsdags och sov då i Valla & andades lite lantluft :) På torsdagen åkte vi ut mot simonstorp till Adolf´s stuga. 18 personer blev vi där som åt sillunch lekte lekar och grillade senare. Slutade med att gräsmattan blev dansgolv. På lördagen bar det av ut till Marys stuga vid Tisnaren där det va lite lathet i solen,god mat, kubb mm Det har vart super mysiga dagar med mysigt folk. I söndags åkte vi till Flen och hälsade på Robins släkt. På bilden överst är det lilla Moa som är Robins kusin barn.
Varmaste dagen hitills idag, riktigt skönt. På lunchen mötte jag upp robin på stan för en glass i solen super mysigt. Annars har mini vart litr vild idag och jag har känt av det me rän vanligt. Gör absolut ingenting jag bara njuter. Föut va jag sugen på fil & alla mejeriprodukter nu är det apelsiner,fanta & jordgubbar. Jordgubbar äts det dagligen nu & det är värt varenda krona det är så sjukligt gott. Väldigt järnrikt med så det måste va bra så man slipper massa järntabletter.
Nästa vecka ska vi återigen på ultraljud och jag hoppas vi kan få ett ordentligt datum nu så man vet vilken vecka man är i känns lite jobbigt att ha noll koll.
Nu ska jag kolla ett avsnitt av ungamödrar sen blir det jordgubbar till fotbollen.

















1 kommentar:

  1. Vilka underbara midsommarbilder! :) Tack snälla för att ni ville komma & hälsa på oss! <3 Hoppas vi ses snart igen! Ta hand om er & bebben i magen! *Kram kram* :)

    SvaraRadera