lördag 19 juni 2010

Cykeltur

Kom precis tillbaka efter att ha släpat med Robin ut på en cyketur runt söder. Dagens konstaterande är att jag nog inte är så trött längre. Positivt. Sen har jag alltid vart en sån person som påverka sotroligt mycket av årstiderna, helt fantastiskt att det nu är ljust i princip hela natten. så med tröttheten borta är den enda gravidkrämpan natt-kissandet 1-3 ggr per natt är det bara att masa sig upp för att kissa men det kan jag leva med känns väldigt lindrigt men jag misstänker att det inte kommer vara så här ljuvt in i vintern. Så nu passar jag på att njuta.

Morgondagen består av en tur till Ikea där vi ska fynda en mörkläggningsgardin, jag tycker detta är nödvändigt till sovrummet men Robin kan inte riktigt förstå detta. Jag påpekade lite fint att det kanske kan bero på att han går upp typ samtidigt som solen & vi andra dödliga behöver sova lite längre. En taklampa till sovrummet vore på sin plats med & även detta kan inte Robin förstå men han får glatt betala :)

den stora frågan nu är om det är för skumt för att damma? Kanske får vänta till morgondagen.
Blir mys i soffan med finaste.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar