måndag 14 juni 2010

Hemma från Samos

Nu är jag hemma igen från Samos. Jag & syrran har haft en skön & lat vecka. Poolliv & goda middagar är vad veckan har bestått av. Kom hem till Valla 04:30 söndag morgon när pappa & Robin hade vart så snälla och kommit för att hämta oss. Upp tidigt för att hinna med att fika hos Jenny,Pierre & Lukas innan det va dags för Thexas dop. Det va en fin tillställning & en och annan tår rann för kinden.

Magen växer så det knakar. Misstänker att jag har dragit på mig en urinvägsinfektion igen. Va på vårdcentralen på förmiddagen men läkaren kunde inte se något på urinprovet men det beror kanske på att jag kissar flera gånger i timmen och man får inte ha vart på toaletten på flera timmar. Ska dit igen imorgon bitti hoppas vi kan reda ut det då. Fryser som en tok nu & har frossa så jag ska hem och ta tempen sen då läkaren sa att jag va tvungen att åka tillbaka direkt vid feber.

På torsdag ska vi på vårt rutinultraljud och det ska bli jätte spännande även om jag är väldigt nervös nu. Trodde man skulle sluta oroa sig när man kommit förbi vecka 12 men icke det blir nästan bara värre.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar