tisdag 25 januari 2011

F

Denna söta bokstav inhandlades idag och pryder spjälsängen. Super gulligt. Vi va iväg för att köpa ett sånt set med gips eller vad det är där man kan göra hand och fotavtryck. Det blev inget inköp efter som jag insåg att det är en super bra doppresent. Så nu hoppas vi att någon vänlig själ vill ge detta till filippa. Det är fortfarande många som inte svarat på dopinbjudningarna, skynda er vettja :)

På söndag tror jag att vi ska testa på babysim. Finns ett ställe här där det är drop in de börjar en ny grupp var 15:e minut. Kul att se om hon gillar det så vi kan anmäla oss på den dyra kursen som ät på badhuset närmre oss. På lördag blir det en utflykt till söderhamn där det vankas 30-års fest. Robins kompis mackan fyller och ställer till med partaj. Vi åker hela familjen men ska inte stanna hela kvällen/natten utan drar hem när de börjar parta på ordentligt då är det inget ställe för filippa.

Filippa är världens sötaste, vad skulle vi göra utan henne? Lycklig över vår fina lilla familj, den är perfekt.
Published with Blogger-droid v1.6.6

1 kommentar:

  1. Drop in babysim?! Lyxigt! Ngt sådant finns inte på bonnvischan.. ;)
    Jag gissar att Mattias inte har anmält sig till dopet? :P

    Jag har tjatat på honom massor. Men då anmäler jag honom till dopet! ;)

    SvaraRadera