fredag 28 januari 2011

De bästa 2 månaderna


En sliten mamma med en färsk Filippa :)

16:34 är filippa exakt två månader. Två fantastiska månader. Vid den här tiden började krystandet och snart hade jag denna vackra tös i mina armar. Älskar vår lilla familj och. Är lycklig. Jag kan inte förstå att vi kunde få en sån perfekt liten bebis. Hon är vårt allt och jag gör vad som helst för henne. Jag är så otroligt tacksam att jag fick njuta av graviditeten, hade gärna vart gravid lika länge till ajg trivdes så bra, sen att jag mått så bra efter och för att filippa är världens snällaste och goaste lille bebis. Lycka!
Published with Blogger-droid v1.6.6

3 kommentarer:

  1. jag är med lycklig <3

    SvaraRadera
  2. Ja vilken lycka det är att ha fått barn.
    Kommer du ihåg vilket rum ni hade på BB? Ser ut som rummet vi hade :)
    Hoppas du har en mysig fredagkväll
    Elin

    SvaraRadera
  3. Vad ofta du bloggar, roligt tycker jag! :)
    Hoppas ni har en mysig helg, kram,kram!

    /Anna

    SvaraRadera