torsdag 6 januari 2011

Slappar dag





Fina tjejen har vart så duktig inatt sovit i korgen bredvid min säng så snällt till halv åtta då hon gick upp med pappa och fortsatte sova. Jag tog sovmorgon till 10:30, skönt & välbehövligt.

Vi har kollat på skidor, vart på promenad, rensat garderoben, städat nort julen & jag har strukit och satt upp nyinköpta gardiner i fönstret. Till helgen ska vi ut på en trip & förhoppningsvis köpa nytt vardagsrumsbord & eventuellt en ny matta. Känner verkligen att vi behöver lite förnyelse i hemmet.

4550 g väger nu stora tjejen och har växt rejält på längden. Det går så himmla fort och är så spännande.

Imorgon jobbar Robin som vanligt igen innan det blir helg. Jag & Filippa ska nog grejja lite mer här hemma och ta en sväng på stan behöver nya blommor för att piffa upp lite med. Helgen blir annars lugn som sagt en trip och leta bord och sen tour de ski.

Eftersom det inte blir nog Thailand för oss nu snart ska vi istället åka till Rhodos.
Apollo har byggt ett nytt hotell i Afandou som är * * * *+ och öppnar i April. Ett stort familjehotell med allt man kan tänka sig & man behöver i princip inte lämna hotellet på en vecka om man inte vill. Vi kände att vi ville ha ett riktigt bra hotell där vi bara kan vara och slappa & där allt är anpassat efter barnfamiljer. Så blir en vecka av bara slapp & mys. I våras vann jag dessutom lite presentkort så resan är nästan gratis, sånt gillar vi!
Här kan ni kolla in hotellet
http://www.apollo.se/se/vart-vill-du-resa/europa/grekland/rhodos/afandou/accomodations/pages/mythosbeach.aspx

15 Jan ska Robin på bröllop i sthlm så är det nån som inte har några planer så är ni välkomna till filippa och mig som är ensamma :)

1 kommentar:

  1. Älskar hårbandet!! :) Sötaste!

    Vad härligt med resa, ni kommer säkert ha det helt underbart där. Mysigt att det är helt nytt och fräsht också. Ser så mycket fram emot att snart få träffa dig och lillpyret!

    Kram!

    SvaraRadera