tisdag 25 januari 2011

Buzzador

Buzzador är något jag va skeptisk till men ändå testade och nu tycker jag det är skit kul. Man får hem olika produkter och kan testa på de och får sedan lämna en rapport. Någon mer som är sugen?
Inbjudan från Bettina Johansson
Hej!

Jag har registrerat mig som buzzador på www.buzzador.com och föreslår att du också gör det!

Som buzzador får du utan kostnad testa nya produkter och tjänster.

Hur länge det dröjer innan du kommer med i din första kampanj kan variera från någon vecka till månader beroende på hur väl du passar in i de kommande kampanjerna.

När det finns möjlighet att komma med i en kampanj så får du besked om det via mail.

Följ den här länken så det framgår att det är jag som har bjudit in dig (mitt användarnamn som buzzador är BettinaJ):
https://www.buzzador.com/buzzador/index.php?file=u-regstep1&lang=SE&refstr=BettinaJ

Om du vill veta mer innan du bestämmer dig kan du följa den här länken:
http://www.buzzador.com?refstr=BettinaJ&lang=SE

Hälsningar,
BettinaJ

Har vart på efterkontroll nu och det va snabbt avklarat. Hon såg att jag hade fått ett allvarligt blodtrycksfall när de satte bedövningen fel men det va juh inget jag märkte så inget jag lider av eller blev orolig av. Minipiller inskaffade för nu ska det inte bli fler bebisar på ett bra tag.

Ikväll ska vi förbi barnenshus jag vill köpa sånna grejjer så man kan göra gipsavgjutning av Filippas händer & fötter, vill juh göra det innan hon blir för stor. Efter det storhandling på Maxi.

1 kommentar: