onsdag 19 januari 2011

Babysång


Idag va det premiär på babysången, riktigt mysigt även om Filippa sov sig igenom det hela :) Men som ledaren sa det är mkt för att föräldrarna ska lära sig nya sånger, träffa folk osv. Håller på till vecka 20 så det är till slutet på Maj. Väldigt poppis och kö till gruppen nu så glad att vi anmälde oss även om det kommer dröja någon månad innan Filippa uppskattar det fullt. Hur som helst mysigt att komma ut och göra något och hon flinar alltid så stort när jag sjunger bara hon är vaken så.
Hon har sovit hela dagen idag kanske vart vaken 1 timme totalt utöver matning sen vi gick upp 07:00 imorse. En söt liten sömntuta.

Therese & Wilson va med så vi tog en vända på stan, handlade en söt liten klänning till Filippa som jag bara inte kunde motstå. :) Strl. 68 för 62 har vi sjukligt mkt kläder av.

Imorrn 10:30 är det läkarundersökning som gäller. Ska bli intressant att se om hon har kvar blåsljudet men det kan säkert dröja lite till innan det försvinner. Ska även fråga om hennes ena lilltå som lixom ligger över den andra tån. Väldigt charmigt och jag har inte funderat på det förrns syrran sa att det juh kan bli problem med skor i framtiden om det klämmer. Kanske kommer räta till sig själv vad vet jag, lika bra att fråga. Sen 13:00 är det möte på banken, spännande!

1 kommentar:

  1. Haha, jag har likadant med mina lilltår. Ingaaaa om helst problem för mig. ;) Sötskruttan. Ses vi till helgen? Syrran pratade om tårtprovning? :) Puss!

    SvaraRadera