måndag 17 januari 2011

Snöblask

5 grader ute vilket resulterar i ett jäkla slask. Jag ska iaf ta mig ut på en längre promenix med Filippa när hon vaknat & ätit lite. Känns så skönt att komma ut lite och det är faktiskt blå himmel. Gick upp vid 10:30 idag för frukost och 11:30 somnade hon in för middags luren som hon alltid tar numera, så jag tvättar och donar lite. Nu börjar hon grymta lite så är nog dags för mat strax.

Så här kan en frukost se ut nu som viktväktare:
3 dl filmjöl
1 dl cornflakes
2 knäckemackor
2 tsk lätta
2 tsk leverpastej alt. 2 skivor skinka

Till helgen ska vi åka hem till kholm då sätts jag på prov för att hålla mina ponts för vi äter & fikar alltid så mkt när vi åker hem. Men det är ju alltid kul med en utmaning :)

1 kommentar:

  1. Beställ vad du vill finns hemma när ni kommer så fixar vi det....)
    Kram/Mamma

    SvaraRadera