fredag 29 april 2011

Önskelista

Önskelista med önskningar som förhoppningsvis är uppfyllda innan årets slut

Önskningarna är:
*Att lägenheten blir såld
*Att denna jäkla förkylning försvinner
*Att Gävle flyttades 25 mil söderut (alt, katrineholm 25 mil norrut)
*Att jag vinner 20 mille på stryktipset imorrn (även nästa helg går bra)
*Att Robin fick va ledig resten av året men fortfarande ha betalt
*Att jag vinner på triss (mer än 25 spänn)
*Att jag hittar en perfekt klänning att ha på bröllopet i Juni
*Att magen blev mindre
*Att rumpan blev putigare
*Att brösten blev mindre (och fasta,utan att behöva inkludera en äcklig operation)
*Att dagiset vi ska kolla in på tisdag är klockrent
*Att mötet gavlenet ska ha på onsdag är nyttigt eftersom jag ska gå dit ensam med Filippa vilket känns lite läskigt, vi känner ju ingen annan!
*Att jag blir lika snygg som Kate Middleton (eller heter hon det i efetrnamn numera?)
*Att Big Brother aldrig slutar
*Att Filippa får bästa livet ever

Kan fortsätta men det där får räcka för nu ska jag kolla BB! Imorrn blir det Majkase.

3 kommentarer:

  1. Underbar önskelista! Dito till det messta!

    SvaraRadera
  2. Haha, skön lista! Sån ska jag också skriva så kan man ju bara bocka av allt eftersom.. ;-)

    Kram!

    SvaraRadera