söndag 3 april 2011

en liten tupplur

En liten tupplur är vad filippa behöver och robin jobbar på't. Vi är ute hos mina päron i valla där vi ska få lite mat innan vi rullar mot gävle. Maten är kyckling i ugn en riktig favorit som mamma inte gillar att göra för det tar sån tid. En hel kyckling som tillagas i ugen som mamma sedan rensar för jagkan inte äta något med ben sedan serveras det med ris och en gudomlig sås. Mums!

Igår röstade vi på katrineholm i körslaget de va klockrena. Nu hoppas vi på ett solo av Linda nästa vecka. Jag tror det blir Gabriel, Andreas och Lisa i final. Vinner inte Gabriel hejjar jag på Lisa hon e grym. Ikväll blir det big brother. Ja jag har gått i big brother fällan och är bänkad 22:00 varje kväll. Tack gode gud så har jag inte gått så långt och köpt ett liveabonemang sånt har jag inte tid med.

Imorgon hoppas jag på bra besked från mäklaren så håll tummarna.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar