tisdag 5 april 2011

Panik

Eftersom jag får smått panik över att lägenheten inte är såld slank jag in i en färgbutik när jag va ute på promenad nyss med Filippa. Köpte färg för 290:-. Robin kommer sucka och tycka jag är knäpp. Tanken är att jag ska måla några dörrfoder som inte är perfekta sen vi tog bort dem när vi la nytt golv och satte dit samma. Förmodligen ingen som ens lagt märke till det men som det verkar nu blir det nya visningar och då vill jag verkligen känna att allt är perfekt även om jag lagt varje korvöre på det.

Hur som helst sa mäklarn att jag inte behöver vara orolig vi har en fin lägenhet på attraktivt läge till ett bra pris. Tydligen vart dåligt med spekulanter överlag senaste veckan men det kan ändras fort sa hon. Jag får väl hålla tummarna.

1 kommentar:

  1. Oroa dig inte. Det är normalt att det tar ett litet tag att sälja. Vi(mamma) har precis sålt mammas hus och jag känner igen din ångest. Men det huset blev sålt, precis som de flesta hus och lägenheter blir. Eran lägenhet är ju jättefin så den kommer gå bra. Bara några vändor med visningar och sedan är det över.

    SvaraRadera