lördag 9 april 2011

självscanning

Idag premiär scannade vi på ica och det kommer vi garanterat göra om. Riktgit smidigt. Dock fick robin åka tillbaka till maxi då vi köpte en film The toen som vi scannade och la ner i en påse. När jag packar upp hemma inser jag att den ligger kvar i plastpodralet med larm?! Väldigt bra larm måste jag säga va bara att kliva ut. Hur som helst tyckte jag att vi kunde slö sönder fodralet men robin insisterade på att åka tillbaka med kvitto och film så de kunde öppna den. Problemet löst.

Jag har planterat lite tåliga blommor på balkongen som robin har skrubbat ren idag samt att jag har målat dörrfoder och golvlister.
Just nu är det körslaget som gäller och vi avnjuter en blåbärspaj som robin har bakat.
Lillskruttan sover så blir lite film för oss sen

Dagens ogilla är att det börjar synas att jag tappat kopiösa mängder hår, så himmla trist.
Published with Blogger-droid v1.6.7

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar