lördag 13 november 2010

Sömnproblem

Gick & la mig vid tio kände mig trött..somnar efter två och vaknar 04:20 kan inte sova mer. vad är problemet? Låg kvar i sängen till 5:30 & kollade på tv men då blev jag sjukt hungrig och käkade frulle..gissar att det blir en till senare. Nu har jag satt igång en tvättmaskin ska snart hoppa in i duschen. Detta kommer bli en lång dag. Tur att Robin är hemma om ett par timmar. Jag har aldrig haft problem med att sova tidigare jag vet inte avd det beror på nu man kan ju tycka att kroppen borde vilja vila upp sig. Hur trött jag än är när jag lägger mig är det något problem kissnödig, krypningar i benet, bebis som bökar (dock mysigt), kli över hela kroppen, kissnödig igen, varm, kall, varm kudde, kissnödig osv. hoppas på ett apr timmarns sömn under förmiddagen men inte för mkt vill kunna sova inatt istället, Robin får stå ut med en grinig tjej idag.

2 kommentarer:

  1. samma lika här! vakande 05.35 och sen dess har jag inte kunnat somna om. låg och läste, gick upp på toa och försökte väcka daniel... tillslut gav jag upp och gick upp och duscha och kollade på inspelingen av modern family från igår :) nu blir det american pancakes!
    hoppas du får en fin lördag
    Elin

    SvaraRadera
  2. Oh, vad jobbigt det där är!!! Lider med dig. Jag hade halsbränna också, det var inte kul... Om några veckor har du glömt allt det här och bara myser istället. Inte långt kvar nu. Kram på er.

    SvaraRadera