måndag 8 november 2010

Semester

Nu börjar ett par veckors semester för mig innan jag börjar med mina föräldra dagar. Känns riktigt bra att vara hemma nu då jag sedan i fredags sover riktigt illa. Svårt att somna och vaknar hela tiden. Jobbigt men antar att det är så det kommer vara en tid nu. I fredags va det städning och ganska lungt här hemma. I lördags kom Linda med tåget på dagen & Henke senare på kvällen. Linda är om ännu mer pussel-nörd än mig haha god tre-rätters middag blev det mer & lite alias-spel som Linda & jag tog hem. Igår va det Ikea för lite shopping som gällde innan de begav sig hem. En mysig helg.


Ansikte,händer & fötter är väldigt svullna nu. Vatten börjar samlas. I fingrarna har jag ont och forknölarna är numera ett minne blott haha det går knappt att få på sig skor men detta ska väl försvinna ganska fort sen hoppas jag men inte kul att känna sig svullen som en badboll.

Badbollen!

Dum som jag är frågade jag min barnmorska när det som senast kan bli, & mår bebis bra osv så kan man låta det gå till typ 16 Dec & det är ju evigheter dit känns det som. Bara vara hemma & vila sig i form som gäller nu. Idag håller jag på att tvätta, stryka gardiner och lite plock. Har CSI NYC säsong 4 som jag sparat på så den ska få göra mig sällskap närmsta tiden samt ett nytt pussel på 1500 bitar är inhandlat så jag har ett att avsluta innan jag biter tag i det.

Imorgon kommer fina Maria hit, hon har äntligen flyttat hem från Oslo. Ska bli mys att umgås lite även om jag inte klarar några långa promenader osv. men vi ska nog kunna hitta på annat mys. Kanske ska lura henne att baka bullar med mig haha mkt roligare om man är två. På fredag åker Robin till sthlm med sitt jobb för fest & övernattning. Robin får dricka coal ifall han måste ta bilen hem snabbt, inte så troligt men lika bra. Annars är all annan tid oplanerad, föda barn så snart som möjligt hoppas jag på :)

5 kommentarer:

  1. det hoppas jag med på, ska bli spännande att se det lilla livet =)
    Ses i morgon <3

    SvaraRadera
  2. Åh, tack igen! Det är alltid så välkommet och trivsamt hos er :) Ha några underbara dagar med Mary nu också. Önskar att jag hade kunnat vara med er också! Puss

    SvaraRadera
  3. Är oxå väldigt svälld nu, man känner sig så snygg :) 20 dagar kvar för mig idag och längtar sååå!! Nu får våra små titta ut tycker jag. Ta hand om dig! Kram Elin

    SvaraRadera
  4. Usch ja. Vi håller alla tummar som finns för att du ska slippa gå över tiden och igångsättning. :) Du är så fin min vän! Puss

    SvaraRadera
  5. Jag vet hur du känner dig, jag hade massor och då menar jag MASSOR med vatten den sista tiden, såg ut som en ballong!! men det försvinner ganska fort efteråt, och det är ju skönt så man kan få på sig vanliga skor igen.. Hoppas allt är bra med er och hoppas du slipper gå över tiden! Lycka till med allt! kram

    SvaraRadera