fredag 12 november 2010

Regn

Det är grått & regningt ute vilket inte gör en speciellt sugen på att gå ut. Dock måste jag ta mig till Ica men det är typ 50 meter från porten så det känns överkomligt. Robin är i sthlm med jobbet där det vankas fest ikväll. Tv4 firar 20 år & detta får robin göra genom att dricka cola haha stackarn men även om det inte är så stor chans att det händer något ikväll så vet man aldrig. Jag kommer inte våga ringa honom för då kommer han sätta sig i bilen & köra hem innan han hinner svara.

Jag ska fortsätta tvätta har en hög med sängkläder ligger, baka kolakakor, pussla, kolla en film, idol & kanske lite CSI NYC. Som ni ser en mycket ansträngande fredag för min del haha.

Tror det börjar bli trångt i magen för mini för nu trycks en rumpa ut titt som tätt och ibland undrar jag om han/hon försöker ta sig ut känns nästan så. Från och med Onsdag är mini helt färdig och räknas inte som förtidigt född även om det är tidigare än beräknat. Nu håller vi tummarna för att mini längtar lika mycket efter oss som vi efter h*n så h*n kommer ut lite tidigare typ på söndag vore trevligt haha
Här kommer en bild Robin tog på mig igår & ja det är sant jag är så här tjock.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar