lördag 27 november 2010

Julkappar

Idag begav vi oss ut på stan för att handla julklappar till en hel hög med folk, Mamma,pappa,Helen,Agneta,Tobbe,Tove,Markus,Eva,Peter,Therese,Lukas,Moa,Melvin,Melker,Jullan,Viggo..ja jag tror vi fått med alla eller det dyker säkert upp fler. Lyckades med alla utom Pappa & Tobbe de är svåra så det ska kluras på, önskningar från er mottages gärna.

Kollade lite på skidor imorse innan vi begav oss ut. Snöar fortfarande ganska mysigt. Jag köpte även ett tv-spel till robin Halo Reach som han velat ha men vart för snål för att köpa..549:- det är juh sjukt! Hur som helst så va han värd det så mkt han ställer upp & fixar för mig. Vi har även investerat i varsitt par ordentliga tumvantar för 349:- styck ganska dyrt det med tycker min snålsida, inte så kul att köpa vantar lixom men det kommer säkerligen gå åt i vinter när jag ska ut och barnvagnspromenera.

Robin är iväg och hämtar Thaimat till oss, skulle gjort taco-paj men med tanke på att min sömn va noll i natt är jag slut som människa och orkar inte med att göra en simpel paj. Har dessutom ägnat 2 timmar till att slå in alla paket. Natten va fruktansvärd. Vi la oss vid tolv och Robin somnade snabbt, jag kollade tv & spelade på mobilen fram till 2 då jag hade så sjukt ont i kroppen. Efter en halvtimme gav jag upp och satte mig i soffan och kollade tv & sen kolla vid datorn. halv fyra kom tidningen så då läste jag den & käkade va vrålhungrig. Sen runt 4:30 la jag mig i sängen igen och vred och vände på mig fram till nio, slummrade något mellan varven som tur är. Så sjukt jobbigt när man bara vill sova. Hoppas på en bättre natt idag, som det känns nu kan jag slocka på två röda. Vi hoppas inte bebis planerar att titta ut nu för det orkar inte jag.

Nää jag som inte ens har strukit gardinerna, måste göras efter maten sen är det jag som bor i soffan ikväll.

3 kommentarer:

  1. Oj oj! det låter på dig och dina sömnproblem som om det snart är på väg att hända nåt med bäsen! Inte långt kvar nu. Been there, done that!!!!
    Hade samma problem och vill bara säga att när man föder barn kommer krafter fram som man ALDRIG trodde att man hade. Helt sjukt. Försök att vila på dagarna, även om man vänder dygnet lite. All vila är bra vila.
    Kram på er.

    SvaraRadera
  2. Haha, jag sa ju att det var nära. 1 dygn har bara gått och ni har nu blivit föräldrar! Stort grattis. Kram Jenna med familj

    SvaraRadera
  3. GRATTIS IGEN HJÄRTAT:
    Antar att det inte blev många timmars sömn i natt heller.
    Hon är så vacker betty våran mini betty boop <3
    Love you

    SvaraRadera