torsdag 25 november 2010

Löning

Yes idag va det lön, trevligt :) Robin väckte mig som överenskommet vid nio så vi skulle komma iväg till maxi skapligt. Strax efter tio drog vi iväg för storhandling av mat började bli tomt i kyl & frys. Va ganska lungt på maxi till robins stora lycka då vi annars alltid lyckas hamna där samtidigt som resten av Gävle. Nu har vi laddat upp rejält framöver så vi ska nog klara oss ända fram till jul haha. Shoppade loss på blomsterlander med, julstjärnor och diverse till en liten advents/julgrupps arrangemang jag fixat till. Blev ganska fint efter lite om & men.
Robin har följt me dmig ne ri källaren & plockat upp adventsljusstakar mm. sedan ha rjag roat mig med att damma och plocka lite resten tas imorrn. Köpte mig en tidning på maxi så har tagit mig ett långt bad.

Robin jobba rkväll så han är hemma strax efter tio..min kväll spenderas i soffan framför Biggest loser & Robinson. Imorrn är det fredagsmys!

Ingen bebis ännu heller för den delen, lika lungt som innan. Robin har börja rfå lite sms från folk som undrar hur det går haha. På onsdag blir det övertid & kan tänka mig att det då börjar gå riktigt långsamt..ännu är det helt ok att vänta.

2 kommentarer:

  1. Själv ska jag storhandla imorgon, här ekar det också i kyl o frys :)

    SvaraRadera
  2. Du får lägga in pappa på 3 dec.
    Kram/mamma

    SvaraRadera