söndag 14 november 2010

kolakakor



Äntligen har jag kommit till skott & bakat kolakakor för första gången. Va väldigt simpelt så jag gjorde en omgång till efter den första. Hoppas de smakar gott bara men det får Robin avgöra som är iväg på fotboll på strömvallen. Igår blev det en väldigt väldigt lugn dag då jag inte riktigt va i skick. Robin kollade fotboll på tv och jag pusslade. Vi (robin) fixade hamburgare och på kvällen drog vi iväg på bio Unstoppable..en bra film som är baserad på en verklig händelse. Det va mysigt att komma ut lite tillsammans kan ju dröjja innan det blir bio igen för oss.

Min syster ringde precis & hade fått en snilleblixt att komma hit & hälsa på. Så onsdag-fredag får jag sällskap. Skönt, blir långtråkigt att gå hemma i veckorna när Robin jobbar. Blir ganska lungt & lite pusslande hon är nörd som mig haha
Annars ska jag till min nagelfixare Linda imorrn och ta bort förstärkningen eftersom jag inte kan planera in ytterligare ett besök så får gå tillbaka efter årsskiftet någongång för gud vad skönt det är med fina naglar. Nu ska jag försöka hålla de snygga iaf men lite schyssta färger oså. Onsdag så är det barnmorskan som gäller. så kolla med henne lite ang mina händer som är vääldigt svullna och den ena handen sticker det i som om den somnar hela tiden, inte behagligt. Nej nu ska jag städa upp i köket & hänga tvätt lite senare blir det ensam mamma söker.

Robin fick en fin pappamugg idag tyckte att han skulle få fira lite farsdag då han snart är pappa & mini är ju med hela tiden. Som den på bilden fast i färgena som mamma muggen. Tror han blev lite överaskad.

1 kommentar:

  1. Jag letar febrilt efter just en sådan pappa-mugg. Vart kan jag hitta en sån? :)

    SvaraRadera