tisdag 23 november 2010

7 dagar till BF

1 vecka kvar idag. Men som alla vet så kommer det garanterat dra ut på tiden längre än så. Blir nog en liten December bebis. Hur som haver är det inte långt kvar, spännande. Tror att det mesta är förberett nu så vi klarar oss. Har allt nödvändigt & lite till.

Denna fina nappburk har blivande faster Tove köpt:



Igår lunchade jag med lite kollegor och det känns som jag vart borta från jobbet hur länge som helst men detta blir bara tredje veckan. Konstigt. Kul att träffas och snacka lite skit.

Jag hade tur & Robin jobbade morgon vilket betyder att han slutar vid tio och kunde skjutsa sin höggravida sambo ner på stan för att sedan hämta mig. Lyx!

Idag har Robin jobbat morgon igen så han har vart hemma i stort sett hela dagen, vi har degat. Kollat på CSI, läst tidningar, pusslat & suttit vid datorn. Till middag blev det egen gjort pytt i panna. Riktigt gott, jag gillar inte köpt pytt i panna alls men detta va succe. han är så duktig min kock.

Mini´s ankomst
19 November- Bettina, Mattias
20 November- Agneta (farmor)
23 November- Hanna Eriksson
24 November- Eva (Robins farmor)
25 November- Anna Frisell
27 November- Robin
28 November- Helen
1 December- Malin
2 December- Jenna
3 December- Andreas (tjej, 3800g 51 cm)
4 December- Jenny Rundström, Maddiz
5 December- Therese(pojke, 4100 g 51cm), Linda
6 December- Mamma (mormor)
8 December- Hanna Runesdotter
11 December- Mary

Inga planer för kommande dagarna blir lungt ska tvätta & stryka lite julgardiner men blir inte så mkt sånt ska till helgen fixa adventsljusstaken med :)På lördag eller söndag ska vi åka till Furuviks djurpark på julmarknad om vi nu inte är på BB, det ska vara en mysig julmarknad sen ska vi utföra lite julklappsärenden man vet ju inte vilken tid/ork vi har sen. Mysigt med julen!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar