fredag 26 november 2010

Snökanonen


Så här ser det ut från fönstert nu.

Det har snöat konstant sedan igår kväll & ska snöa i tre dagar till. Mysigt tycker jag. Robin har precis traskat iväg till jobbet i snön jag har numera förbjudit honom att cykla vilket han helst vill göra. Mina planer för dagen är att kolla på världscupen i sprint från kuusamo. 11:25 startar sändningen för detta. Sen ska det strykas lite gradiner & en sväng till Ica. Inga större ansträgningar med andra ord. Laga lite mat ikväll tills Robin kommer hem. Kyckling och rostad potatis & grönsaker.

Igår va jag så trött att jag bara somnade så fort vi släckte och det har inte hänt på de senaste veckorna då jag fått lega vacken 30-40 min minst innan jag somnar. Riktigt skönt.

Mini´s ankomst
19 November- Bettina, Mattias
20 November- Agneta (farmor)
23 November- Hanna Eriksson
24 November- Eva (Robins farmor)
25 November- Anna Frisell
27 November- Robin
28 November- Helen
30 November-Titti (tjej)
1 December- Malin
2 December- Jenna
3 December- Andreas (tjej, 3800g 51 cm)
4 December- Jenny Rundström, Maddiz
5 December- Therese(pojke, 4100 g 51cm), Linda, Tobbe
6 December- Mamma (mormor)
8 December- Hanna Runesdotter
11 December- Mary



Resultatet av gårdagens pyssel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar