fredag 22 februari 2013

TGIF

Äntligen fredag. Så skönt med helg när hela familjen är tillsammans.

Igår märktes det att vi vart hemma från förskolan ett par dagar och hållit oss inne. Filippa va högt och lågt och pratade hål i skallen på mig. När vi på em gick ut och lekte med Noel va hon tjurig och jävlig. Inte helt på topp med andra ord. Idag är det en helt annan tjej på bättre humör.
Skönt det så vi kan umgås med vänner i helgen.

Vad gäller vv så känns det segt denna vecka även om jag håller mina points. Vet att det kan bli så när man kört ett tag. Kroppen vänjer sig och man börjar tröttna på att skriva upp allt osv. Så +-0 denna vecka är vad jag räknar med. Har inte tränat sen i söndags och inte promenerat så mkt. Igår kväll tog jag med mig Felix på en liten pw på 4 km så det var skönt. Min hals är bättre så på söndag drar jag igång med träningen igen. Ska försöka få in minst 3 pass nästa vecka och 3 prommisar.

Läste i Topp hälsa om 24h fasta, nån som testat?



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar