måndag 11 februari 2013

Ett faktum

Ja träningsvärken är idag ett faktum. Riktigt kul pass igår och skönt att det känns idag. Förmodligen värre imorgon. På onsdag är det dags för skivstång igen. Tanken är att det ska bli lite muskler på denna förslappade kropp.

Idag har det snöat massor hela dagen. Har vi fått tillräckligt nu? Varför ska det alltid komma mest här? På fm packade vinnas ut hela familjen och skottade, åkte pulka och vissa sov i vagnen. Robin började jobba på em så då har jag och barnen myst inne med lite bad, film, middag mm. Jag fick även för mig att göra en målbild eller snarare en mållista. Det är helt enkelt en lista med olika mål jag har framför mig, saker jag vill uppnå. Vissa ligger nära i tiden andra längre bort. Jag tror att man lättare lyckas om man har tydliga mål.

I helgen hade vi fin besök av Vigge & Sofia. Vi tog det bara lungt med god mat och lite spel.











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar