lördag 9 februari 2013

Jobb

Idag har jag jobbat en sväng. Ticket har sin årliga kick off i Sthlm och jag kände inte för att vara borta så länge pga amningen. Bökigt att behöva pumpa osv. Så då jobbade jag 10-14 istället så kunde resten åka. Trots att det var tre månader sen sist gick det som smort. Det bästa av allt är att jobbyxorna satt så illa att jag borde skämmas, men när det är pga viktminskning lämna set helt okej ändå :) privat använder jag tights och då märks det inte så tydligt.

Robins kusin och hans sambo är här på besök vilket är super trevligt. Dock slog det slint och igen har jag ätit för mkt. Ny vv vecka börjar imorgon och den blir strikt. Ska träna så mkt jag hinner och inga snedsteg vad gäller maten. Ska försöka dricka mkt mer vatten, är alldeles för dålig på det.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar