söndag 25 september 2011

Nybäddat

Nybäddat, boken och jag har precis duschat. En perfekt avslutning på en bra dag speciellt när man känner sig hängig.

Babysimningen va super mysig Filippa tjöt av skratt. För första gången satte jag på en badblöja under badräkten och det va tur kan jag lova. Efter tjugo min tog hon i som bara den och ja det va ingen rolig blöja att byta.

Sen spelade Robin match och jag och Filippa fördrev tiden med shopping. En kofta till mig och en stickad klänning till Filipppa sen va det mest nödvändigheter som shampoo osv. Städat har hunnits med samt en promenad med Emelie. Emelie är en av de bästa och när jag umgås med henne är jag glad att vi hamnade här annars hade vi aldrig träffats. Tur!

Glädjande nyheter har vi nåtts av vilket gör oss glada. Härligt när man kan glädjas med andra. Mer avslöjas inte här.

Läsa lite sen godnatt.
Published with Blogger-droid v1.7.4

1 kommentar:

  1. Fina älskade vän <3 sån himla tur att vi hittade varann , vilken tur att vi var så modiga och desperata. Haha. Tack för igår, du fick mig lugn och glad :) ses sen !

    SvaraRadera