fredag 23 september 2011

Änglamakerskan

Idag köpte jag mig denna bok. Camilla Läckbergs senaste alldeles ny utkommen. Enligt kritikerna ska den va den allra bästa. Jag har älskat alla tidigare böcker så jag har höga förväntningar. Förmodligen har jag läst ut den på söndag. Det kanske ni inte visste men jag älskar att läsa böcker. Mest kriminalromaner men läser allt. Självbiografier är även väldigt intressant. Nackdelen är att jag läser så fruktansvärt fort att böckerna tar slut så fort. Tråkigt när man väl hittar en bok man inte kan släppa men det går lixom inte att läsa långsammare. Förra sommaren när jag och syrran va på Samos lästa jag sex böcker och då hade jag ingenting att läsa sista dagen. Jobbigt när man åker på semester man måste släpa så mkt böcker men sen brukar jag lämna kvar dem på hotellet.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar