lördag 24 september 2011

Mysig eftermiddag med grannar

Imorse åkte Robin iväg på innebandymatch och kom hem runt lunch. Jag och Filippa myste inne med pyjamas. På em promenerade vi med ett gäng goa grannar från gatan till ett naturreservat i närheten ute vid havet. Där grillade vi korv och njöt av det härliga vädret. Super trevligt att kunna hitta på sånna saker.

Sen har Robin vart iväg på ytterliagare match. Filippa har badat, ätit välling och somnade vid sju för natten. Mamma Mia, wordfeud samt lite godis för min del.

Imorgon ska vi babysim igen..yeey! Så himmla mysigt. I hallen bredvid har Robin sen helgens sista match och så Filippa och jag promenixar nog till Ikea där vi behöver köpa en ram bla.
Sen hoppas jag på en promenix med mina fina vän Emelie som jag träffar på tok för sällan och hennes familj. Blir så när man börjar plugga, jobba osv.
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar