söndag 4 september 2011

en av många bra grannar

Malin och #ag på bilden från gårdagens kräftskiva. Succe va ordet och alla hade super trevligt. Vi rundade av vid tre men en tapper skara höll på till fem, vi somnade till deras vackra allsång :) idag va jag inne hos en granne Matilda och hon sa det så bra: Vi måste ha de bästa grannarna det kändes som man va på fest med ett gäng gammla vänner. Att flytta hit är det bästa vi gjort. Håller helt och fullt med.Filippa får en guldstjärna i kanten för hon somnade tio över sju igårkväll och vaknade kvart i sju imorse med undantag för att jag behövde sätta i nappen vid tio. Så duktig hon är. Nu verkar hon va tillbaka till sitta gammla glada jag igen efter sjukdomen så det känns toppen.

Idag har vi vart lite trötta men helt ok eftersom jag höll mig till colan. Vi fick middagsbesök av Therese, andreas och lilla wilson vilket va super kul. Filippa började dock tjuta så fort wilson sa något och senare så fort hon såg honom. Piplisan.


Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar