onsdag 21 september 2011

Bussresa

Idag promenerade jag med Filippa till bvc vilket tar ca 40 min. 9120 g väger lillan nu och är 73,5 cm lång. Vår lilla tjej blir allt större.

Sen tog vi bussen hem och som ni ser satt Filippa och kikade ut och åt sin lilla riskaka. (ni behöver inte oroa er jag höll i henne hela tiden).

Igår lämnade jag och tessan karlar och barn hemma och åkte till brända bocken för en fantastisk middag innan vi gick på bio. Friends with benefits vilket verkligen va en grym film. Alla tjejer se den!

Imorrn blir det öppnis sen oplanerat.
Nu har jag en del att göra massa sånt som man skjuter upp hela tiden. Dagens buuu är att bensinräkningen va dubbel mot vadden brukar vara pga. Div hemresor på semestern osv. Så då tog pengarna slut igen innan man ens fått de. Man blir inte rik på att vara mammaledig haha
Published with Blogger-droid v1.7.4

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar