onsdag 16 mars 2011

kockar

Här är mina två mästerkockar. Filippa hjälpte pappa att laga lövbiffpasta idag och oj så gott det blev.

Har sett bilderna på lägenheten idag och de va jätte fina. Nu är det bara att hoppas det finns någon som vill ha vår fina lägenhet. Känns trist att flytta då vi älskar lägenheten och trivs hur bra som helst men samtidigt vill vi bo större och ha något mer passande för en barnfamilj.

28-30 mars har jag bjudit hit syrran bokstavligt. Köpte tågbiljetter då robin ska till sthlm och jag hatar att vara själv samt att vi ska ha visning då så behöver någon som kan se till filippa när jag röjjer och städar lite. Kul med besök och nu när det blir vår hoppas vi få hit bla. mormor,farmor några vardagar för mys.

Nu bb kram på er
Published with Blogger-droid v1.6.7

2 kommentarer:

  1. Det blir nog inga problem att få lägenheten såld! Grattis till radhuset! Då blir det inflyttningsfest så småningom! ;D

    Hoppas allt är bra med er annars!?
    Kramar från Flen!

    SvaraRadera
  2. Det var den sötaste lilla kock jag sett nån gång, ja ja den stora duger med...)
    Kram/Mamma

    SvaraRadera