måndag 21 mars 2011

Sjukstugan

10:21

Snart skulle jag & Filippa ha traskat iväg till Maria & Theo på en mysig fika, men så blir inte fallet. Filippa ligger fortfarande och sover och är lite hängig. Snorig & hostig. Vi märkte av det natten till lördag att hon lät lite täppt när hon andades och när vi la henne för kvällen i lördags kom hon inte riktigt till ro förrns jag lät henne sova i famnen. På natten fick vi ge henne näsdroppar, använda snorsugen och lägga filtar under kudden så hon kom upp och kunde andas bättre. Tyckte det varkade bättre igår efter att hon sovit tre timmar på eftermiddagen men inatt va hon jätte täppt och har hostat massor.

11:51
Filippa vaknade när jag hade börjat blogga förut. Hon va vaken en stund när vi åt frukost men nu ligger både hon & Robin (som började jobba 04:00) och tar en liten förmiddagslur. När de vaknat ska jag ge mig på att tvätta fönstren och lite pyssel här hemma finns en hel del att göra inför visningen. Mailade med mäklaren och det va några som redan anmält sig till visningen så det känns bra.

2 kommentarer:

  1. Tror nog ni blir av med lägehenheten ganska snabbt! Den såg ju riktigt snygg ut! :)
    Kramar

    SvaraRadera
  2. Lilla skruttan :/ Hoppas hon kryar på sig snart! <3

    SvaraRadera