fredag 18 mars 2011

Blir alldeles varm i hjärtat

Kan det finnas något bättre än att se den här sötsaken sova så här gulligt? Man blir alldeles varm i hjärtat, hon är så fin vår lilla tjej. Haft en mysig dag med emelie och thilde på besök. Filippa och thilde är så söta ihop och idag tog thilde alla leksaker filippa höll i men hon verkade inte bry sig :) en dm snö har det kommit idag med men förhoppningsvis försvinner det redan imorgon. Det är inte alla som vet men jag tycker det är sjukt roligt med post och springer till dörren så fort den kommer haha just idag va det extra roligt för Filippa hade fått ett paket av bästaste gudmor Mary, en superfin skallra som blev poppis direkt.

Kan bli lite sovmorgon för mig imorrn då robin är morgonpigg och gärna går upp med Filippa. På fm ska vi åka och handla en sväng innan Rödis och Malin kommer på besök. Smaskig trerätters ska det bli (tur att jag har linda som jag kan fråga alla knäppa matfrågor jag har).

Nej bäst jag sover ett par timmar nu gullungen struntar nog i att det är helg och vill äta vid tre-snåret. Ha en mysig helg!
Published with Blogger-droid v1.6.7

3 kommentarer:

  1. Finaste Filippa! Tänk, snart är hon 4 månader. Sjukt vad tiden går fort.. :S

    Kramar till er!

    SvaraRadera
  2. Ja vilken middag det blev :) Var så mysigt att hälsa på, hoppas ni kan komma hit till oss också under våren. Kram!

    SvaraRadera
  3. vilken fin dotter du har fått:)
    önskar er all lycka!

    SvaraRadera