torsdag 31 mars 2011

Försäljning

Vi håller på att sälja lägenheten och jag hoppas för allt i världen att vi blir av med den. Men just nu känns det inte alls som det utan som det kommer bli problem att bli av med den. Allt beror på tillfälligheter, vilka som letar lägenhet nu, vad som finns på marknaden, ränteläge osv. Det är några som visat intresse efter visningarna men några har ändrat sig pga. att de vill bo högre osv sen är det några mäklaren inte fått tag i. Vi kan inte mer än hoppas att någon av dessa är intresserade.
Vad gör man annars? Robin oroar sig inte för detta alls det löser sig tycker han. Jag kommer inte kunna släppa det förrns ett kontrakt är skrivet tills dess får jag må dåligt av oro tror jag. Typiskt mig jag oroar mig alltid för sånna här saker.

Robin är iväg till tippen med lite skit sen ska vi iväg och babysimma. Mysigt att alla tre kan gå idag. Sen är det packning på agenden då vi ska åka till katrineholm imorrn när Robin slutar jobba. Kul att komma hem lite och träffa familjerna.
Nej dags att packa badväskan.

2 kommentarer:

  1. Hej Bettina! Kul att du hittade min blogg och det ska bli fantastiskt att flytta till Källö. Jag kände precis som du när vi skulle sälja men det löser sig alltid. Bara en börjar buda så hakar fler på :) Önskar er lycka till med försäljningen och du har med en jättefin blogg :)
    /Tessan

    SvaraRadera
  2. Det löser sig nog ska du se! Hoppas ni får en härlig helg i katrineholm! KRAM

    SvaraRadera