torsdag 29 juli 2010

Lars Winnerbäck

Igår efter jobbet cyklade jag & Robin till gasklockorna gär i Gävle för winnerbäck konsert. Som vanligt va den helt fantastisk även om vi fick hålla oss i utkanten då jag behövde sitta mellan varven pga. min rygg som börjar krångla. Super mysigt och så gulligt av Robin att bjuda mig. 4 år sedan vi träffades. Kärlek!

Igår gick vi in i vecka 23. Tiden bara rusar på. Mini har vart ganska lugn igår och idag vilket är bra då kan jag sova ordentligt. Min gammla kollega från Resia här i gävle Therese fick en liten son igår morse. Så söt så. På deras ultraljud sa bm att det va en flicka då de ville veta men ut kom en liten Wilson. Känns skönt att vi inte har kollat alls verkar inte som man kan va speciellt säker iaf. Anledningen till att man skulle vilja veta är för att man ska kunna köpa rosa/blå kläder eller liknande men eftersom det inte är 100% skulle man ändå inte våga handla sånt. Men den som väntar på något gott...Imorgon är det exakt 4 månader kvar..kommer susa förbi och snart har vi vår mini här.

Idag kommer Jenny,Pierre & lilla Lukas på besök och stannar till lördag. Furuvik ska besökas igen men blir nog inte förrns lördag då verkar som det ska va regn & rusk imorgon. Grått och mulet här nu så blir säkerligen lite regn senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar